Departamentul de Relații cu Clienţii
Îți dorești un job în care să poţi comunica, să asculţi şi să ajuţi, dezvoltându-ţi noi competenţe, învăţând mereu şi acţionând în dinamica domeniului de telecomunicaţii? O carieră în Call Center-ul Vodafone te antrenează în comunicare şi te ajută să înţelegi aşteptările şi nevoile clienţilor Vodafone. De aici ţi se deschid, în timp, oportunităţi de dezvoltare către alte arii din organizaţie, în acord cu aspiraţiile şi preferinţele tale.
În activitatea ta vei avea zilnic ocazia să transformi clienţii Vodafone în fani. Vei interacţiona constant cu clienţi interni şi externi, vei rezolva solicitări şi vei ajuta la oferirea unei experienţe excelente pentru fiecare client Vodafone. Vei fi la curent cu rezultatele tale şi, împreună cu managerul tău direct, vei căuta soluţii pentru ca tu să fii cel mai bun. Vei oferi suport, vei identifica nevoile clienților şi vei negocia adaptat la interlocutorul tău, obţinând angajamente de plată sau activând noi numere şi oferte.
Centrele de Relații cu Clienții Vodafone se găsesc în:
- Braşov (suport voce şi date pentru clienţii persoane fizice şi juridice, loializare clienti)
- Bucureşti (suport date pentru clienţii persoane fizice şi juridice, colectare debite clienţi, loializare clienți)
- Craiova (suport voce și loializare pentru clienţii persoane fizice și suport date)
- Pitești (suport voce pentru clienții persoane fizice și juridice, colectare debite clienți)
Dacă întâmpini dificultăţi în a aplica pentru un post deschis la Vodafone, te rugam să ne contactezi la adresa de mail suport_cariere_ro@vodafone.com