Citește întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Vodafone îți păstrează datele în siguranță. Am luat toate măsurile tehnice și organizaționale pentru protejarea și securizarea datelor.
Atunci când utilizezi serviciile noastre, ne oferi acces la câteva date personale. Mai jos sunt câteva exemple de situații în care noi folosim aceste date:
Ai posibilitatea să îți exprimi acordul pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, inclusiv a codului numeric personal, în condițiile descrise în "Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal" disponibilă pe www.vodafone.ro/privacy. Vei beneficia astfel de servicii și de oferte personalizate, adaptate preferințelor tale, astfel încât să ai parte de cea mai bună experiență Vodafone.
Vodafone susține părinții. În secțiunea Permisiuni vei avea posibilitatea să ne anunți dacă un număr de telefon este folosit de un minor, iar noi:
Putem obține datele dvs. cu caracter personal:
(a).Direct de la dvs., respectiv (i) când ne furnizați în mod direct informațiile, fie în scris (de ex. prin completarea unui formular), fie verbal (de ex. ca urmare a convorbirii telefonice cu dvs.) sau (ii) prin examinarea interacțiunii pe care o avem cu dvs. Spre exemplu, vom obține datele dvs. cu caracter personal atunci când: (i) cumpărați, vă abonați la sau utilizați oricare dintre produsele și serviciile noastre, (ii) utilizați rețeaua noastră de comunicații electronice, (iii) vă abonați să primiți comunicări comerciale sau alte oferte și informări din partea noastră sau a partenerilor noștri, (iv) ne contactați prin diverse canale, sau solicitați informații sau oferte cu privire la un produs sau serviciu; (v) participați la concursuri, tombole sau diverse studii și analize organizate sau sponsorizate de Vodafone sau în parteneriat cu Vodafone, (vi) vizitați sau navigați pe website-urile și/sau aplicațiile mobile Vodafone.
Atunci când primim datele direct de la dvs. vom considera că acestea sunt reale, corecte, complete și că se referă la dvs. Vom depune eforturi rezonabile să ne asigurăm că datele sunt reale, corecte și că vă aparțin, iar în situația în care vom avea suspiciuni că ne transmiteți date incorecte, incomplete sau că folosiți fără autorizare datele altei persoane, vom lua măsuri pentru clarificarea și remedierea situației. Aceste măsuri ar putea consta în: actualizarea, completarea sau ștergerea datelor, limitarea accesului la datele utilizate nelegal – inclusiv ștergerea conturilor asociate unor date despre care avem indicii rezonabile că nu vă aparțin.
În orice caz, vom considera că datele pe care le obținem direct de la dvs. sunt actuale atât timp cât nu le-ați actualizat personal sau, după caz, nu ați solicitat modificarea lor prin canalele de comunicare menționate la punctul 4 al Politicii de Confidențialitate. Totodată, vă informăm că derulăm campanii de actualizare a datelor în mod regulat, ca de exemplu prin apeluri telefonice sau la momentul resemnării unui contract de servicii Vodafone.
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Înainte de încheierea unui contract cu dvs. (în calitate de Client nou sau fost Client) privind serviciile și produsele noastre mobile, vom efectua anumite verificări pentru a ne asigura că sunteți eligibil pentru a achiziționa respectivele produse sau servicii.
Detalii privind modul în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în acest caz (inclusiv temeiurile juridice pe care ne bazăm în acest caz) sunt incluse în Anexa nr. 1.
De asemenea, pentru serviciile fixe (TV, internet în bandă largă și telefonie fixă digitală), utilizăm Date de Cont – anume adresa de instalare (i.e. adresa la care se dorește furnizarea serviciului) pentru a verifica existența unor datorii pentru serviciile furnizate la respectiva locație sau încadrarea locației într-o categorie de locații cu acces condiționat la servicii, indiferent de identitatea Clientului care a generat datoria. Dacă identificăm astfel de datorii, în funcție de situația dvs. particulară (de exemplu, situația plăților în calitate de Client al nostru pentru alte servicii, situația plăților la alți furnizori etc.), putem solicita plata în avans a serviciilor pentru o anumită perioadă.
Temei juridic pentru serviciile fixe: încheierea și executarea contractului nostru cu dvs. în bune condiții, evitând acumularea/datorarea de sume din partea dvs. în acest context.
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, direct sau prin partenerii noștri (societăți de servicii de telesales, agenții și dealeri) în vederea încheierii, modificării sau reînnoirii contractelor privind furnizarea produselor și serviciilor. Acest scop include:
Prelucrăm, de asemenea, date cu caracter personal pentru realizarea unor scopuri specifice legate de furnizarea serviciilor noastre în condiții optime, cum ar fi:
Pentru realizarea celor de mai sus, Vodafone utilizează date cu caracter personal, care includ 1. Date de Identificare, 2. Date de Contact, 3. Datele de Cont, 4. Date privind dispozitivul dvs., 5. Date de Trafic, 6. Date de pe Dispozitiv, 7. Date de Localizare, 8. Date de Autentificare, 9. Date privind Relația cu Clienții, 10. Date privind interacțiunea cu serviciul. 11. Date necesare pentru instalarea tehnică a serviciilor fixe, 12. Date privind dovada reprezentării; 13. Date de Sănătate, în cazul Clienților cu dizabilități pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale de a oferi acestor categorii de Clienți planuri tarifare speciale
Informații detaliate despre modul în care utilizăm și gestionăm rețeaua noastră și datele privind traficul sunt incluse în: (i) Procedura de măsurare și gestionare trafic disponibilă aici și (ii) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor pe bază de abonament aplicabile profesioniștilor disponibile aici
Temei juridic
Acest scop include următoarele:
Acest scop include următoarele:
Astfel, am decis să utilizăm anumite date care vă privesc ( Date de cont, Date privind Relația cu Clienții, Date cu privire la Managementul Valorilor Clienților și Date despre dispozitiv) în vederea prezicerii nevoii dvs. de a fi contactat de către noi.
Sistemul nostru a fost antrenat să analizeze datele și să acorde un anumit scor clienților, acest scor fiind cel ce determină contactarea dvs. automată cu privire la anumite informații – spre exemplu: dacă sistemul constată că după ce ați primit o factură cu extra-costuri ați contactat de fiecare dată colegii noștri din call center să cereți clarificări, acesta va declanșa o acțiune automată prin care dvs. veți fi contactat proactiv și veți primi informații cu privire la costurile suplimentare; dacă sistemul observă că atunci când sunt defecțiuni temporare de rețea ați depus plângeri pe subiect, va declanșa un mesaj automat prin care veți fi anunțați imediat cu privire la aceste defecțiuni.
Efectele propriu-zise ale modelului folosit sunt strict de comunicare proactivă a dvs.
Modelul are la bază garanții solide pentru asigurarea corectitudinii și calități predicțiilor, cum ar fi:
Predicțiile cu privire la dvs. sunt dinamice și pot fi influențate pozitiv în funcție de comportamentul dvs., de exemplu dacă:
Ca parte a serviciului nostru de Relații Clienți, conversația telefonică cu consultanții noștri poate fi înregistrată. În cazul în care continuați apelul, vom considera că avem acordul dvs. pentru înregistrarea convorbirii. Dacă nu doriți acest lucru, vă rugăm să încheiați apelul și să ne contactați prin alte canale de comunicare disponibile menționate la punctul 4 din prezenta informare.
Dorim să organizăm și să efectuăm activitatea de colectare a debitelor noastre de o manieră eficientă, inclusiv atunci când încercăm să recuperăm orice prejudicii suferite de Vodafone ca urmare a utilizării abuzive a serviciilor/ produselor noastre.
În acest scop, vom putea:
Stabilim strategia exactă de colectare/ valorificare a debitelor restante în funcție de specificul creanțelor dvs. și a profilului dvs. de client.
Determinăm profilul clienților pe baza unor modele și algoritmi care utilizează date relevante pentru procesul de colectare a debitelor (Date principale privind Contul, Date privind Relația cu Clienții, Date Financiare, Date privind dispozitivul). În baza profilurilor generate, stabilim strategia de contactare a Clienților în vederea colectării eficiente a sumelor de plată, cum ar fi numărul și tipul de comunicări proactive transmise clienților pentru a asigura plata la scadență a sumelor datorate.
Modelul nostru a fost antrenat să analizeze datele și să acorde un anumit scor clienților, acest scor fiind determinant pentru contactarea dvs. automată cu privire la anumite informații – spre exemplu: pentru un anumit scor modelul va indica că vi se aplică o anumită strategie de comunicare pentru prevenirea creșterii valorii sumelor datorate – ex. vă alocă unui robot care să vă contacteze; determină nevoia de a vă transmite un anumit număr de mesaje de reamintire.
Modelul alocă un tipar în comportamentul dvs. care poate fi folosit pentru ca Vodafone să aplice cea mai potrivită strategie de colectare a sumelor datorate în relația cu dvs.
Menționăm că efectele propriu-zise ale modelului folosit sunt strict de strategie de comunicare cu dvs. în vederea soluționării amiabile a situațiilor în care aveți sume restante către noi.
Modelul are la bază garanții solide pentru asigurarea corectitudinii și calități predicțiilor, cum ar fi:
Predicțiile cu privire la dvs. sunt dinamice și pot fi influențate de comportamentul dvs., de exemplu dacă:
Datele cu caracter personal pe care le putem prelucra în realizarea scopurilor de mai sus variază în funcție de circumstanțe și, în special, în funcție de tipul de eveniment (solicitări sau analize legate de Relația cu Clienții, facturare și procesare plăți, colectare debite).
În mod normal, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în aceste cazuri includ: 1. Date de Identificare, 2. Date de Contact, 3. Datele de Cont, 4. Date de Autentificare, 5. Date Financiare, 6. Date privind dispozitivul dvs., 7. Date de pe Dispozitiv, 8. Date de Trafic, 9. Date de Localizare (în general, cele determinate pe baza informațiilor pe rețeaua de comunicații), 10. Date privind Relația cu Clienții (inclusiv produse add-on, produs de bază, informații privind portabilitatea dvs., tipul de abonament), 11. Date privind Managementul Valorii Clienților (în general, pentru a calcula reducerile de care veți beneficia, de exemplu punctele de loialitate sau pentru a anticipa întrebările sau solicitările dvs. legate de serviciul Vodafone pe care îl utilizați), 12. Date Deduse (în special pentru asistența și gestionarea relației cu Clienții), 13. Date privind Solvabilitatea, 14. Date privind starea de Sănătate, furnizate din proprie inițiativă de dvs.
Temei juridic:
Dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile și produsele pe care vi le oferim. Pentru aceasta, analizăm serviciile și produsele noastre, precum și interacțiunea sau experiența dvs. cu acestea. Mai exact, ne propunem:
Pentru îndeplinirea obiectivelor indicate mai sus vom prelucra, ca regulă, date în format anonimizat sau agregat (după caz).
În mod excepțional, putem prelucra și date care ar putea să conducă în cele din urmă la identificarea dvs., dacă prelucrarea este strict necesară pentru îndeplinirea obiectivelor de mai sus. Aceste date se referă la: 1. Date de cont (spre exemplu numărul de client, tipul abonamentului, valoarea abonamentului, informații cu privire la planul tarifar, ciclul de facturare, facturi emise, plățile efectuate și istoricul plăților, servicii cu valoare adăugată (add-on), portabilitate, data semnării contractului); 2. Date de contact (spre exemplu, numărul de telefon, adresa de email); 3. Date de Trafic (spre exemplu, date privind utilizarea rețelei și evenimente de rețea, jurnale de activități), 4. Date privind dispozitivul dvs. (spre exemplu, tipul și producătorul dispozitivului, calitatea imaginii, diagonala TV, numărul IMEI, informații tehnice îl legătură cu dispozitivele privind serviciile TV - cum ar fi, modelul și ID-ul mediabox-ului, ID-ul smartcard-ului pentru furnizarea serviciilor TV), 5. Date de Localizare (spre exemplu, locația bazată pe rețea și locația bazată pe IP sau pe sistemul de poziționare globală (GPS) sau prin identificarea stâlpilor de telefonie mobilă din apropiere și a hotspoturilor Wi-Fi în cazul în care vizionați pe un dispozitiv mobil), 6. Date privind interacțiunea dvs. cu serviciile noastre, (spre exemplu, informații despre modul în care vizionați emisiunile TV, respectiv date cu privire la conținutul vizionat de dvs., durata de vizionare și acțiunile pe care le-ați efectuat, spre exemplu, dacă ați activat funcțiile de pauză vizionare, înregistrare, derulare rapidă, evidența utilizării aplicațiilor pe care le accesați în meniul TV şi a frecvenței utilizării acestora, etc.); 7. Date privind Relația cu Clienții, spre exemplu istoricul dvs. de solicitări, plângeri, feedbackul furnizat; 8. Date deduse, 9. Date cu privire la Managementul Valorilor Clienților (date statistice cu privire la serviciile altor operatori, date privind loialitatea dvs. și punctajele aferente); 10. Date Financiare, spre exemplu venitul dvs.; solicitări de rambursare și statusul acestora; motivația solicitării rambursării banilor; 11. Date privind Solvabilitatea, spre exemplu, comportamentul și istoricul de plată.
Temei juridic:
Comunicări comerciale
Dorim să vă utilizăm Datele de Contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile (a) Vodafone și ale societăților controlate de Vodafone și (b) ale partenerilor noștri comerciali (inclusiv societățile din Grupul Vodafone) și, mai general, pentru a vă promova brandul și activitatea Vodafone și/ sau a celorlalte entități sus-menționate.
În acest context, este posibil:
să vă transmitem sau, după caz, să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri sau loterii promoționale.
Vă putem contacta prin:
Temei juridic:
Dorim să vă informăm cu privire la produsele și serviciile partenerilor noștri despre care credem că ați putea fi interesat. Partenerii noștri desfășoară activități în următoarele industrii / domenii de activitate:
În acest sens, vă vom utiliza Datele de Contact pentru a vă transmite comunicări comerciale prin:
Temei juridic: permisiunea dvs. pentru primirea unor astfel de comunicări.
Dacă vă veți retrage consimțământul pentru toate canalele de comunicare sau pentru comunicări privind un anumit tip de serviciu/produse pe care îl furnizăm, nu veți mai primi comunicări comerciale de la noi.
Dorim să personalizăm interacțiunea cu dvs. și să venim către dvs. cu oferte și comunicări comerciale cât mai adaptate nevoilor și preferințelor dvs., indiferent că vorbim de oferte sau comunicări comerciale ale produselor și serviciilor noastre sau ale partenerilor noștri, online, via poștă/curier sau în magazin.
În acest scop, în funcție de permisiunea dvs. privind tipurile de date pe care să le utilizăm, realizăm profiluri pe baza cărora stabilim cum interacționăm cu dvs. și ce produse sau servicii vă promovăm, anume:
Temei juridic: permisiunea dvs. pentru realizarea de profiluri.
Dacă am obținut permisiunea dvs., vom colecta informații privind categoriile de website-uri pe care ați navigat pe dispozitivul mobil sau pe computer (de exemplu site-uri de Sport, Muzică sau Știri). Nu păstrăm un istoric al site-urilor accesate. Deținem aceste informații pentru un interval foarte scurt necesar pentru a face aceste corelări. Utilizăm informațiile privind interesele manifestate de dvs. pentru publicitatea noastră personalizată.
Publicitatea personalizată poate fi efectuată prin site-uri ale Grupului Vodafone, sau site-uri ale altor organizații partenere. De asemenea, putem combina și corela datele colectate prin intermediul cookie-urilor sau al altor tehnologii similare cu alte date pe care le deținem.
Pentru detalii, vă rugăm să consultați Politica de Utilizare a Cookie-urilor, disponibilă la: https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/termeni-si-proceduri-legale/politica-de-utilizare-a-cookie-urilor/index.htm (aceasta explică modalitatea de control a cookie-urilor, inclusiv modul în care vă puteți opune colectării și prelucrării datelor prin aceste tehnologii).
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că renunțarea la publicitatea online adaptată intereselor dvs. nu înseamnă că nu se vor mai afișa reclame, ci doar că reclamele nu vor mai fi personalizate.
Temei juridic: permisiunea dvs. pentru realizarea unei astfel de evaluări a preferințelor prin intermediul tehnologiilor cookies și a tehnologiilor similare.
Puteți controla oricând permisiunile pe care le acordați pentru activitățile de Marketing și datele pe care le utilizăm pentru a personaliza aceste comunicări prin:
Reguli speciale privind ofertarea clienților cu produse și/ sau servicii fixe preluate de la UPC (internet, telefonie fixă și TV)
Detaliile cu privire la aceste reguli speciale privind ofertarea clienților cu produse și/ sau servicii fixe preluate de la UPC (internet, telefonie fixă și TV) sunt incluse în Anexa nr. 2.
Utilizăm o gamă largă de metode de analiză, inclusiv pentru analiza unor volume mari de date, denumite generic Sisteme de analiză Big Data (Big Data Analytics). Sistemele de analiză Big Data reprezintă tehnici de analiză matematică, în cadrul cărora se utilizează seturi mari și variate de date pentru a detecta corelații și tendințe neidentificate până la momentul analizei.
Vodafone tratează cu seriozitate modul în care sunt utilizate și gestionate Sistemele de analiză Big Data. Aplicăm un proces strict cu privire la cazurile de utilizare, care impune ca, înainte de inițierea oricărui proces de analiză, să se verifice conformarea cu legislația privind protecția datelor. Aplicăm reguli stricte prin care se asigură faptul că informațiile cu caracter personal sunt pseudonimizate sau, după caz, anonimizate în etapa corespunzătoare din cadrul procesului.
Temei juridic: interesul legitim al Vodafone determinat de nevoia de a înțelege cum putem optimiza activitatea societății noastre, de a gestiona și îmbunătăți rețeaua noastră de comunicații electronice și modul cum aceasta este utilizată la nivel național și de a crea servicii și produse noi sau a le îmbunătăți pe cele existente, după caz.
Desfășurăm activități de cercetare a pieței (inclusiv studii sau sondaje) cu privire la modul în care Clienții utilizează rețelele, produsele și serviciile noastre ori ale unor furnizori de servicii concurenți, în care datele utilizate pentru cercetare (input data) sau cele rezultate din cercetare (output data) pot fi atât anonime, cât și date cu caracter personal. Atunci când efectuăm activități de cercetare a pieței, putem utiliza servicii ale agențiilor de cercetare a pieței. În toate cazurile, ne vom asigura că utilizăm date cu caracter personal (fie ca bază a analizelor – input data, fie ca rezultat al acestora – output data) numai dacă utilizarea este necesară pentru îndeplinirea obiectivului propus. Datele pe care le primim de la agențiile de cercetare a pieței sunt apoi corelate cu Date de Identificare, Date de Cont, Date privind Managementul Valorii Clienților, Date privind Relația cu Clienții, Date deduse, Date despre dispozitiv pentru a înțelege particularitățile dvs. ca respondent la sondajele pe care le desfășurăm.
Datele cu caracter personal pe care le putem prelucra în realizarea celor de mai sus includ: 1. Date cu privire la Managementul Valorilor Clienților (precum date cu privire la servicii prestate de alți operatori, date privind loialitatea, de când sunteți clienți, specificul dvs. ca client, etc.) 2. Date de Identificare, 3. Date de Cont, 4. Date privind Relația cu Clienții, 5. Date deduse, 6. Date despre dispozitiv.
Temei juridic:
Generăm rapoarte, analize și statistici interne în format agregat (care nu vă identifică în mod individual). Acestea ne ajută să optimizăm și să dezvoltăm activitatea noastră în general, în special pe ariile de guvernanță internă și relaționare cu Clienții și partenerii noștri rapoartele, analizele și statisticile vor putea fi astfel folosite pentru scopuri financiare, de guvernanță IT, optimizarea funcționării rețelei, analiza performanțelor agenților în relația cu Clienții etc.
Putem genera și rapoarte care conțin date cu caracter
personal, dacă acestea sunt necesare pentru gestiunea
corespunzătoare a serviciilor pe care le-ați contractat
de la noi sau, după caz, a serviciilor pe care ni le
oferă partenerii noștri. De exemplu, putem genera
rapoarte operaționale necesare pentru alocarea echipelor
de instalare și/ sau mentenanță a serviciilor fixe,
pentru statusul de remediere a unor defecțiuni a
serviciilor sau pentru managementul plăților și evidența
abonamentelor.
Ne asigurăm întotdeauna că aceste rapoarte nu
includ date care nu sunt necesare scopurilor urmărite.
Temei juridic: interesul nostru legitim constând în: (1) necesitatea organizării și optimizării activității noastre, în general, inclusiv a administrării în mod adecvat a tuturor proceselor specifice furnizării de servicii și produse telecom, așa cum sunt acestea descrise în această Politică; (2) necesitățile noastre comerciale de a măsura performanța și funcționalitatea serviciilor noastre, de a înțelege interacțiunea Clienților cu serviciile/ produsele noastre, precum și modul în care putem dezvolta și îmbunătăți serviciile și produsele noastre și de a implementa controale/măsuri adecvate, respectiv performanța angajaților/partenerilor noștri precum și managementul resurselor; (3) gestiunea internă a prestării Serviciilor (de exemplu, rapoarte necesare pentru alocarea echipelor de mentenanță cu privire la serviciile fixe, informarea dvs. cu privire la existența unor defecțiuni ale rețelei).
Vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru a asigura securitatea rețelei de telecomunicații și a serviciilor/ produselor noastre, precum și pentru a depista și a vă proteja împotriva utilizării frauduloase, necorespunzătoare sau abuzive a rețelei, precum și a produselor și serviciilor noastre.
Putem folosi datele dvs. cu caracter personal pentru a asigura funcționalitatea și performanța soluțiilor tehnice pe care le utilizăm în activitatea noastră și pentru a relua furnizarea normală a serviciilor.
Sistemele noastre detectează în mod automat și semnalizează evenimentele care ar putea constitui utilizări necorespunzătoare sau abuzive a serviciilor și rețelelor noastre sau, după caz, care ar putea afecta securitatea rețelei și a serviciilor noastre, generează alerte și determină în mod automat luarea de acțiuni specifice. De exemplu, atunci când sistemele detectează că SIM-ul dvs. a fost utilizat pentru a iniția sau primi apeluri / SMS-uri prin mijloace automate (cum ar fi roboți de telefonice sau roboți de mesagerie chat) contrar utilizării permise prin contract, acestea vor genera o alertă și, ca regulă, vor suspenda utilizarea serviciului sau, după caz, vor întrerupe chiar furnizarea serviciilor către dvs.
De asemenea, în cazul în care detectăm comportamente suspecte sau anormale de utilizare a serviciilor (inclusiv în cazul utilizării serviciilor fixe sau mobile cu depășirea anumitor plafoane privind costurile suplimentare), în funcție de context vă putem solicita plata în avans a serviciilor, ori chiar putem suspenda temporar abonamentul sau, după caz, tipul de apeluri care generează respectivele costuri, pentru a investiga cauza acestora și a lua măsurile adecvate pentru acest context.
Vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru a combate și eventualele fraude cu privire la crearea contului dvs., încheierea frauduloasă a unui contract, care pot avea loc în contextul furnizării serviciilor/produselor noastre.
Informații detaliate privind aceste aspecte pot fi găsite în: (i) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor pe bază de abonament aplicabile profesioniștilor (aplicabile Clienților Business), (ii) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor post-plătite aplicabile Persoanelor Fizice - Consumatori (aplicabile Clienților Consumatori), pentru furnizarea serviciilor prepay, serviciile preluate de la UPC, puteți găsi detalii aici.
Tipul și volumul datelor prelucrate variază în funcție de circumstanțe și, ca regulă, ar putea viza (fără ca enumerarea să fie limitativă): 1. Date de Cont, 2. Date de identificare, 3. Date de pe dispozitiv, 4. Date de Autentificare, 5. Date deduse, 6. Date privind starea de sănătate 7. Date de Trafic (de exemplu numărul apelat, durata, data și ora apelului, jurnale de activități, numărul cardului SIM), 8. Date cu privire la dispozitivul dvs. (de exemplu, numărul IMEI), 9. Date de Localizare (locație bazată pe rețea), 10. Date de Autentificare (spre exemplu, parole), 11. Date Financiare, 12.Date de Cont, 13. Date privind Relația cu Clienții, 14. Date privind Managementul Valorii Clienților.
Temei juridic:
obligația legală aplicabilă operatorilor serviciilor de telecomunicații de a asigura securitatea adecvată a rețelelor și serviciilor furnizate publicului,
executarea contractului cu dvs. și
interesul legitim al Vodafone de a asigura securitatea adecvată a produselor și serviciilor noastre, de a investiga, preveni și raporta orice utilizare frauduloasă, necorespunzătoare sau abuzivă a serviciilor și de a preveni riscul de pierderi financiare generat de neplata serviciului (inclusiv ca urmare a acumulării de costuri suplimentare prin utilizarea frauduloasă a serviciului).
Putem prelucra datele dvs. cu caracter personal în mod incidental, dacă ne sunt necesare în contextul unor investigații privind maniera de respectare a procedurilor noastre interne.
De asemenea, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a ne proteja împotriva fraudelor, a ne apăra drepturile (inclusiv dreptul de proprietate) sau pentru a proteja interesele clienților noștri, în contextul unor litigii sau dispute potențiale sau existente în care putem fi implicați, indiferent de natura acestora și de autoritatea în fața căreia se derulează. În cadrul acestor proceduri, putem primi sau comunica terților datele dvs. cu caracter personal (de ex. instanțe, autorități publice, părțile din dispută, avocați) sau poate fi necesar să dezvăluim informațiile dvs. pentru a ne respecta obligația legală de a răspunde solicitărilor venite din partea autorităților. Vom furniza datele dvs. cu caracter personal doar dacă, după o evaluare temeinică, considerăm că avem obligația legală de a proceda astfel.
Temei juridic:
Dacă suntem implicați într-o tranzacție de drept societar (de exemplu, fuziune, divizare sau vânzare a afacerii), vom transmite către sau, după caz, vom primi de la entitățile implicate datele dvs. cu caracter personal.
Transferăm/primim datele dvs. cu caracter personal și cu scopul integrării bazelor de date cu clienții societăților implicate în tranzacție; În acest scop, transferăm societăților implicate în tranzacție anumite Date de Contact, Date de Cont sau alte date ce țin de dvs. ca Client pentru a identifica în mod corect la o adresă de instalare clientul ambelor societăți implicate în tranzacție și și pentru integrarea bazelor de clienți în contextul în care dumneavoastră sunteți deja client al celeilalte societăți implicate în tranzacție.
În contextul unei tranzacții societare planificate (de ex. în care noi sau Grupul Vodafone cumpărăm sau vindem o afacere), putem folosi (inclusiv comunica părții implicate în tranzacție) datele dvs. cu caracter personal pentru a identifica și planifica cea mai bună modalitate de realizare rapidă și eficientă a oricăror oportunități comerciale și eventuale îmbunătățiri ale serviciilor în contextul respectivei tranzacții societare. De exemplu, putem comunica sau obține anumite date ale clienților, precum, Date de Contact, Date de Cont (de ex. tipul de abonament utilizat), Date privind Solvabilitatea(de ex. date și valori ale plăților datorate sau primite). Ca regulă aceste informații vor fi transmise/primite în formă pseudonimizată sau anonimizată.
În toate cazurile, vom comunica sau prelucra suplimentar (după caz) datele cu caracter personal numai în baza unei analize adecvate și a unor măsuri de reducere a riscurilor pentru a ne asigura că nu sunt drepturi fundamentale prevalente ale persoanelor vizate care ar putea să fie afectate.
Temei juridic: interesul legitim al Vodafone și/sau al entității terțe (parte la tranzacție) de a identifica, planifica și implementa cea mai bună modalitate de realizare rapidă și eficientă a oricăror oportunități comerciale și de integrare a bazelor de date când este cazul și eventuale îmbunătățiri de servicii.
Prelucrăm (inclusiv comunicăm) datele dvs. cu caracter personal dacă este necesar pentru a ne conforma unor cerințe de reglementare (la nivel național sau la nivelul Uniunii Europene), inclusiv cele impuse de legislația din domeniul comunicațiilor electronice – ex. prelucrarea Datelor de Sănătate ale persoanelor cu dizabilități. Datele cu caracter personal pe care le putem prelucra în realizarea celor de mai sus variază în funcție de circumstanțe și, în special, în funcție de solicitările primite de la autorități.
Temei juridic:
În anumite situații, utilizăm decizii individuale automatizate care produc efecte juridice cu privire la dvs. sau care ar putea să vă afecteze în mod similar într-o măsură semnificativă. În linie cu prevederile art. 22 din Regulamentul General pentru Protecția Datelor, vom utiliza decizii individuale automatizate doar dacă:
Beneficiați de o serie de drepturi în legătură cu deciziile individuale automatizate pe care le luăm. Aveți dreptul (1) să vă exprimați punctul de vedere, și/ sau (2) să contestați decizia automatizată, și/ sau (3) sau să solicitați intervenție umană. În cazul în care solicitați intervenția umană, decizia (automatizată) va fi revizuită de personalul nostru specializat care va putea modifica sau ajusta decizia (după caz).
Procesele noastre în care utilizăm decizii individuale automatizate includ:
Atunci când efectuăm VPE pentru servicii și produse mobile, ne bazăm pe decizii automatizate. Detaliile privind prelucrările de date pentru scopul VPE, în special (i) ce tipuri de date utilizăm și temeiul juridic pe care ne bazăm, (ii) cum utilizăm respectivele date pentru deciziile automatizate; (iii) de ce sunt aceste date relevante pentru deciziile pe care le luăm; și (iv) cum ar putea să vă afecteze respectivele decizii, sunt incluse în Anexa nr. 1 .
Utilizăm sisteme și dispozitive automate pentru detectarea și protecția împotriva utilizării necorespunzătoare sau abuzive a serviciilor sau a rețelelor noastre. Tipul și volumul datelor prelucrate variază în funcție de circumstanțe. Am putea prelucra: 1. Date de Trafic (de exemplu, numărul apelat, durata, data și ora apelului, jurnale de activități, numărul cardului SIM), 2. Date cu privire la dispozitivul dvs. (de exemplu, numărul IMEI), 3. Date de localizare (locație bazată pe rețea), 4. Date de Autentificare (spre exemplu, parole), 5. Date Financiare, 6. Date de Cont, 7. Date privind Relația cu Clienții, 8. Date privind Managementul Valorii Clienților.
Sistemele noastre (1) înregistrează în mod automat evenimentele care ar putea constitui utilizări necorespunzătoare sau abuzive a serviciilor și rețelelor noastre, (2) generează alerte privind eveniment ele suspecte, și (3) determină în mod automat luarea de acțiuni specifice. De exemplu, atunci când sistemele detectează că SIM-ul dvs. a fost utilizat pentru a iniția sau primi apeluri / SMS-uri prin mijloace automate (cum ar fi roboți de telefonie sau roboți de mesagerie chat) contrar utilizării permise prin contract, acestea vor genera o alertă și, ca regulă, vor suspenda utilizarea serviciului sau, după caz, vor întrerupe chiar furnizarea serviciilor către dvs.
Informații detaliate sunt incluse în:: (i) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor pe bază de abonament aplicabile profesioniștilor (aplicabile Clienților Business), (ii) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor post-plătite aplicabile Persoanelor Fizice - Consumatori (aplicabile Clienților Consumatori)si pentru furnizarea serviciilor prepay puteți găsi detalii aici.
Temei juridic: executarea contractului - sistemele noastre automate ne asistă în procesul de detectare a fraudelor sau a utilizării necorespunzătoare a serviciilor sau a rețelei noastre de comunicații și, prin urmare, în exercitarea corespunzătoare a drepturilor noastre din contractul de servicii încheiat cu dvs.
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Vom prelucra datele dvs. cu caracter personal ținând cont de calitatea dvs. de Reprezentant al Clientului Business. Prin urmare:
Pentru a contacta proactiv Clienții noștri Business fie via SMS/e-mail/telefon respectiv a afișării de popup-uri utile, am implementat un sistem automatizat de machine learning care prezice nevoia dvs. de a primi informații suplimentare ori anumite informații din partea noastră.
Dacă sunteți Reprezentant al unui Client Consumator, vom prelucra Datele dvs. de Identificare, și Datele de Contact pentru scopul încheierii și executării contractului încheiat cu Clientul Consumator, păstrării dovezii puterilor dvs. de reprezentare, conformarea cu obligațiile noastre specifice (inclusiv asigurarea confidențialității și securității datelor) și apărarea drepturilor și intereselor Vodafone, după caz. Prelucrăm astfel informațiile dvs. în baza interesului nostru legitim de a ține evidența reprezentanților clienților și permite acestora să vă împuternicească pentru a efectua acte în numele lor, conformarea cu obligațiile noastre specifice de asigurare a confidențialității informațiilor din contul de client, respectiv gestionarea datelor clienților, precum și pentru apărarea drepturilor și intereselor noastre specifice. Corelativ, putem primi solicitări obligatorii de la autorități să dezvăluim informații privind reprezentarea, caz în care vom acționa în virtutea obligației noastre legale.
Astfel, utilizăm anumite date care vă privesc (Date de cont, Date privind Relația cu Clienții, Date cu privire la Managementul Valorilor Clienților și Date despre dispozitiv) în vederea prezicerii nevoii Clienților Business de a fi contactați de către noi.
Sistemul nostru a fost antrenat să analizeze datele și să acorde un anumit scor clienților, acest scor fiind cel ce determină contactarea dvs. automată cu privire la anumite informații – spre exemplu: dacă sistemul constată că după ce ați primit o factură cu extra-costuri ați contactat de fiecare dată colegii noștri din call center să cereți clarificări, acesta va declanșa o acțiune automată prin care dvs. veți fi contactat proactiv și veți primi informații cu privire la costuri suplimentare; dacă sistemul observă că atunci când sunt defecțiuni temporare de rețea ați depus plângeri pe subiect, va declanșa un mesaj automat prin care veți fi anunțați imediat cu privire la aceste defecțiuni.
Efectele propriu-zise ale modelului folosit sunt strict de comunicare proactivă cu Clientul Business.
Modelul are la bază garanții solide pentru asigurarea corectitudinii și calități predicțiilor, cum ar fi:
Predicțiile cu privire la Clientul Business sunt dinamice și pot fi influențate pozitiv în funcție de comportamentul dvs./al punctelor de contact pentru entitatea pe care o reprezentați, de exemplu dacă:
În mod normal, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în aceste cazuri includ: 1. Datele dvs. de Identificare, 2. Datele dvs. de Contact, 3. Datele de Cont ale Clientului Business, 4. Date de Autentificare, 6. Date cu privire la dispozitivul dvs., 7. Date de Trafic ale Clientului Business, 8. Date de Localizare ale Clientului Business (în general, cele determinate pe baza informațiilor pe rețeaua de comunicații), 9. Date privind Relația cu Clienții ale Clientului Business 10. Date privind Managementul Valorii Clienților ale Clientului Business (în general, pentru a calcula reducerile de care vor beneficia, de exemplu punctele de loialitate sau pentru a anticipa întrebările sau solicitările dvs. legate de serviciul Vodafone pe care îl utilizați), 11. Date Deduse ale Clientului Business (în special pentru asistența și gestionarea relației cu Clienții); 12. Date privind Calificarea.
Temei juridic:
Vom folosi Datele dvs. de Contact pentru informarea Clienților Business cu privire la produsele și serviciile (a) Vodafone și (b) ale partenerilor noștri comerciali, inclusiv societățile din Grupul Vodafone și, mai general, pentru a vă promova brandul și activitatea Vodafone și/ sau a celorlalte entități sus-menționate.
Având în vedere calitatea dvs. de Reprezentant al Clienților Business, putem:
Având în vedere calitatea dvs. de Reprezentant al Clienților Business, este posibil să vă contactăm cu oferte și comunicări de marketing prin intermediul:
Temei juridic:
Pe lângă prelucrările descrise la pct. 7.7 mai sus, în cazul persoanelor juridice/profesioniștilor verificăm și structura de dețineri din cadrul acestora, reprezentanții acestora și momentul numirii lor, existența unor litigii civile/penale publice care pot influența solvabilitatea. În funcție de aceste informații este posibil să cerem o garanție înainte să contractăm sau să permitem acumularea de costuri suplimentare.
Temei juridic: interesul legitim al Vodafone de a asigura securitatea adecvată a produselor și serviciilor noastre, de a investiga, preveni și raporta orice utilizare frauduloasă, necorespunzătoare sau abuzivă a serviciilor și de a preveni riscul de pierderi financiare generat de neplata serviciului (inclusiv ca urmare a acumulării de costuri suplimentare prin utilizarea frauduloasă a serviciului) respectiv de a asigura respectarea tuturor procedurilor și regulilor interne aliniate la cadrul legal aplicabil Vodafone.
De asemenea, vom prelucrăm date cu caracter personal pentru Organizarea și gestionarea activității noastre, în general (pentru detalii, vă rugăm să consultați Secțiunea 7.6), Cercetare și analiză (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.5), Relația cu autoritățile | Soluționarea disputelor și litigii (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.8), Fuziuni și Achiziții (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.9), Conformarea cu cerințe de reglementare și legale specifice (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.10). Spre deosebire de persoanele fizice și profesioniști, în cazul entităților persoane juridice (S.A., S.R.L., S.C.S. și alte entități similare), temeiul executării contractului de la Secțiunea 7.7. va fi înlocuit de interesul legitim al nostru și al Clientului Business reprezentat de a asigura buna încheiere și executare a contractului de prestări servicii, furnizare produse.
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Chiar dacă nu sunteți Clientul nostru, oricând folosiți produsele și serviciile noastre (inclusiv cele contractate de Clientul nostru), prelucrăm anumite date cu caracter personal:
În acest sens, Vodafone utilizează date cu
caracter personal, care includ 1.
Date de Identificare, 2.
Date de Contact, 3.
Date de Cont, 4.
Date cu privire la Dispozitivul dvs., 5. Date de Trafic, 6.
Date de Localizare, 7.
Pe baza acestor informații, Vodafone generează rapoarte de gestiune agregate și statistice care nu vă identifică în mod individual. De asemenea, Vodafone poate prelua aceste date cu caracter personal și le poate anonimiza pentru a putea desfășura o analiză mai aprofundată a serviciilor noastre de roaming. Acest lucru ajută Vodafone să-și dezvolte serviciile de roaming oferite Clienților fără identificarea Utilizatorilor în mod individual.
Informații detaliate despre modul în care utilizăm și gestionăm rețeaua noastră și datele privind traficul sunt incluse în: (i) Procedura de măsurare și gestionare trafic disponibilă aici și (ii) Termenii și Condițiile Generale pentru furnizarea serviciilor pe bază de abonament aplicabile profesioniștilor sunt disponibile aici.Temei juridic: interesul nostru legitim de a ne îndeplini angajamentele contractuale față de Clienții noștri și pentru a ne valorifica drepturile în legătură cu aranjamentele contractuale încheiate cu Clienții noștri.
Aceste utilizări includ:
Pentru a contacta proactiv Clienții noștri Business fie via SMS/e-mail/telefon respectiv a afișării de popup-uri utile, am implementat un sistem automatizat de machine learning care prezice nevoia Clientului Business (incluzând pe cei care utilizează servicii contractate de acesta) de a primi informații suplimentare ori anumite informații din partea noastră.
Astfel, utilizăm anumite date care vă privesc ( Date de cont, Date privind Relația cu Clienții, Date cu privire la Managementul Valorilor Clienților și Date despre dispozitiv) în vederea prezicerii nevoii Clienților Business de a fi contactați de către noi.
Sistemul nostru a fost antrenat să analizeze datele și să acorde un anumit scor clienților, acest scor fiind cel ce determină contactarea dvs. automată cu privire la anumite informații – spre exemplu: dacă sistemul constată că după ce ați primit o factură cu extra-costuri ați contactat de fiecare dată colegii noștri din call center să cereți clarificări, acesta va declanșa o acțiune automată prin care dvs. veți fi contactat proactiv și veți primi informații cu privire la costuri suplimentare; dacă sistemul observă că atunci când sunt defecțiuni temporare de rețea ați depus plângeri pe subiect, va declanșa un mesaj automat prin care veți fi anunțați imediat cu privire la aceste defecțiuni.
Efectele propriu-zise ale modelului folosit sunt strict de comunicare proactivă cu dvs.
Modelul are la bază garanții solide pentru asigurarea corectitudinii și calități predicțiilor, cum ar fi:
Predicțiile cu privire la dvs. sunt dinamice și pot fi influențate pozitiv în funcție de comportamentul dvs./al punctelor de contact pentru entitatea pe care o reprezentați, de exemplu dacă:
Temei juridic:
Vodafone dorește să ofere Clienților săi o experiență optimă, comunicându-le informații comerciale în funcție de categoriile de interese și preferințe ale acestora. În acest scop, putem să analizăm modul în care dvs. ca Utilizatorii interacționează cu produsele și serviciile contractate de Clienții noștri. Analiza noastră va include 1. Date de Cont, 2. Date de Identificare, 3. Date Financiare, 4. Date de Trafic, 5. Date de Localizare, 6. Datele de Navigare pe Internet, 7. Date privind Dispozitivul dvs., 8. Date Deduse.
Efectuăm aceste analize pentru a înțelege mai bine activitatea și nevoile Clienților noștri, cu scopul de a le oferi servicii / produse personalizate ale Vodafone sau ale partenerilor Vodafone (în funcție de permisiunile acordate de Clienți).
Acest lucru îl vom realiza în baza permisiunilor acordate de reprezentantul Clientului Business sau de Clientul Consumator (după caz), în calitate de beneficiari vizați ai comunicărilor comerciale. Vom pleca de la premisa că permisiunile acordate de Clienții noștri acoperă toate numerele de telefon contractate de acești Clienți de la noi (deci inclusiv numerele de telefon alocate de Clienți Utilizatorilor) .
Vă vom informa cu privire la permisiunile exprimate de către Client în legătură cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în calitate de Utilizator al serviciilor contractate de acesta. Dacă doriți să modificați permisiunile exprimate de Client care vă privesc, vă rugăm să accesați aplicația My Vodafone sau să apelați *567, 8222.
Temei juridic: permisiunile acordate de Clientul nostru, plecând de la premisa că aceste permisiuni acoperă, de asemenea, prelucrarea datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor conform celor de mai sus.
Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare pe website-urile și aplicațiile noastre în scopuri de analiză și pentru personalizarea audienței.
Anumite cookie-uri sau tehnologii similare sunt necesare pentru funcționarea corespunzătoare a website-urilor noastre (așa-numitele „cookie-uri necesare”) sau pentru a asigura performanța acestora (așa-numitele „cookie-uri de performanță”).
De asemenea, pentru a vă oferi publicitate relevantă, utilizăm cookie-uri pentru publicitatea online adaptată intereselor dvs. (așa-numita „publicitate bazată pe interes”) . Acest lucru se poate realiza pe website-urile Grupului Vodafone, altor organizații, precum și prin intermediul altor canale media online, precum site-urile de socializare.
De asemenea, putem combina și corela datele colectate prin intermediul cookie-urilor sau al altor tehnologii similare cu alte date colectate de noi.
În cazul în care nu doriți o astfel de prelucrare prin intermediul cookie-urilor și tehnologiilor similare, consultați Politica de Utilizare a Cookie-urilor, disponibilă la https://www.vodafone.ro/legal/politica-de-utilizare-a-cookie-urilor. Respectiva politică explică modalitatea de control a cookie-urilor și modul în care vă puteți opune colectării și prelucrării datelor prin aceste tehnologii.
Temei juridic: în funcție de categoriile de cookie-uri, ne bazăm pe (i) interesul legitim al Vodafone de a ne asigura că serviciile noastre funcționează corespunzător (pentru „cookie-urile necesare”), sau (ii) permisiunea Utilizatorilor (pentru „cookie-urile de performanță” și „publicitate bazată pe interes”).
De asemenea, vom prelucrăm date cu caracter personal pentru îmbunătățirea serviciilor noastre în baza permisiunilor Clienților noștri (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.4), Securitate, prevenirea fraudelor, prevenirea utilizării abuzive și necorespunzătoare a serviciilor, gestiunea incidentelor (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.7), Cercetare și analiză (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.5), Relația cu autoritățile | Soluționarea disputelor și litigii (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.8), Fuziuni și Achiziții (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.9), Conformarea cu cerințe de reglementare si legale specifice (pentru detalii, vă rugăm consultați Secțiunea 7.10).
Spre deosebire de persoanele fizice, în cazul utilizatorilor Clienților Business, temeiul executării contractului va fi înlocuit de interesul legitim al nostru și al entității juridice reprezentate de a asigura buna încheiere și executare a contractului de prestări servicii, furnizare produse în cazul Secțiunii 7.7 .
Dezvăluim datele dvs. cu caracter personal către persoane împuternicite de Vodafone să prelucreze date cu caracter personal (i.e. entități pe care le contractăm pentru a realiza diverse operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal pe seama noastră). Încheiem contracte scrise cu persoanele împuternicite de Vodafone prin care acestea se angajează (i) să prelucreze datele dvs. cu caracter personal doar pe baza instrucțiunilor Vodafone, respectiv (ii) să păstreze în siguranță datele dvs. cu caracter personal.
De asemenea, dacă legea ne obligă sau avem un temei legal s-o facem, putem dezvălui datele dvs. cu caracter personal către terțe entități care acționează în calitate de operatori (entități care prelucrează datele pentru scopuri proprii) sau, după caz, entități care acționează în calitate de operatori asociați cu noi (caz în care determinăm împreună cu acestea scopurile și/sau mijloacele de prelucrare a datelor).
Categoriile de destinatari ai datelor dvs. cu caracter personal (împuterniciți, operatori independenți, operatori asociați – după caz), includ:
În general, păstrăm datele dvs. cu caracter personal în locațiile noastre din România.
Este însă posibil ca Vodafone să transfere datele dvs. atât către țări din Spațiul Economic European (SEE)*, cât și către țări din afara SEE- cărora li s-a recunoscut un nivel de protecție adecvat printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene.
*SEE este format din țări din Uniunea Europeană, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia: se consideră că aceste țări au legi echivalente în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal.
În anumite situații, putem transfera datele dvs. și în alte state decât cele indicate mai sus, spre exemplu, dacă serverele noastre (respectiv, cele pe care stocăm datele) sau furnizorii și prestatorii noștri de servicii furnizează serviciile din respectivele țări din afara SEE. În aceste cazuri, ne vom asigura că datele dvs. sunt protejate în mod corespunzător și că vom implementa garanții adecvate pentru transfer, anume:
Vodafone a implementat politici și reguli privind păstrarea datelor cu caracter personal, care să respecte principiile prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Termenele de păstrare sunt revizuite în mod periodic pentru a ne asigura că nu păstrăm sau prelucrăm în alt mod datele dvs. decât dacă este necesar.
În general, vom păstra datele dvs. cu caracter personal (1) pe durata contractului încheiat cu noi, plus o anumită perioadă care poate varia de la caz la caz conform politicii noastre de retenție) sau (2) pe durata prevăzută de lege sau stabilită de o autoritate publică, în condițiile legii, sau (3) în cazul unor dispute/plângeri/investigații, până la încetarea acestora, plus o perioadă rezonabilă (în funcție de circumstanțe) După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi distruse, șterse sau anonimizate în mod ireversibil (după caz).
De exemplu, dacă sunteți Client (Business sau Consumator) sau Reprezentant al Clienților, vom stoca informațiile dvs. cu caracter personal pe durata raporturilor contractuale cu noi. După încetarea contractului, Vodafone poate stoca în continuare anumite date pentru conformarea cu reglementările financiar fiscale (de la 5 până la 10 ani), și în scopul apărării drepturilor și intereselor Vodafone în cazul unui litigiu/plângere/investigații (pe întreaga durată a termenului de prescripție aplicabil).
Alte exemple de reguli privind păstrarea datelor includ:
Dacă doriți să obțineți informații detaliate cu privire la regulile Vodafone privind păstrarea datelor, ne puteți contacta prin canalele de comunicare menționate la punctul 4 al Politicii de Confidențialitate.
În cadrul Vodafone există echipe de securitate specializate care revizuiesc și îmbunătățesc, în mod constant, măsurile noastre de protecție împotriva accesului neautorizat la, pierderii accidentale, dezvăluirii sau distrugerii datelor dvs. cu caracter personal.
Comunicările pe internet (spre exemplu, e-mailurile) nu sunt sigure decât dacă au fost criptate. Comunicările dvs. pot trece prin mai multe țări înainte de a fi expediate, deoarece aceasta este modalitatea de funcționare a internetului.
Nu putem să ne asumăm răspunderea pentru accesul neautorizat sau pierderea datelor cu caracter personal independente de controlul nostru.
Vodafone nu va solicita niciodată datele dvs. personale securizate sau datele securizate ale contului dvs. prin mesaje nesolicitate. Este responsabilitatea dvs. de a păstra în siguranță datele dvs. cu caracter personal și datele contului dvs. și de a nu le comunica terților.
Site-ul nostru poate furniza link-uri către site-urile unor terți. Vodafone nu își asumă răspunderea pentru securitatea și conținutul acestor site-uri ale terților. De aceea, asigurați-vă că ați citit politicile respectivei companii cu privire la confidențialitate și utilizarea cookie-urilor înainte de a utiliza site-ul acesteia sau de a introduce datele dvs. cu caracter personal pe respectivul site.
Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terților la care vă conectați utilizând produsele și serviciile noastre.
Puteți alege să dezvăluiți datele dvs. personale în anumite modalități spre exemplu, plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter și Pinterest) sau folosind serviciile terților care vă permit să postați public recenzii sau alte informații, iar un terț ar putea folosi informațiile respective.
Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile respectivei rețele privind confidențialitatea și utilizarea cookie-urilor. Trebuie să vă asigurați că ați luat la cunoștință aceste condiții.
În funcție de tipul de produse și servicii pe care le achiziționați și/ sau utilizați, de modul în care ați utilizat produsele și serviciile și, în general, de modul în care ați interacționat cu Vodafone, categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în calitate de operator de date cu caracter personal includ:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu dvs., dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem cu privire la dvs. trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica în My Vodafone/ My Vodafone Fix & TV pentru actualizarea acestora (Autentificare > Contul meu) sau puteți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții sau puteti completa Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici.
Puteți obține de la noi confirmarea că prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării.
Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deține Vodafone în legătură cu dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro, sau să îl expediați prin poștă la adresa menționată în formular. Ca alternativă, puteți contacta echipa de Relații cu Clienții.
Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, de a ne solicita să vă furnizăm dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat. De exemplu, Vodafone se asigură că puteți accesa singuri datele permițându-vă să descărcați facturile lunare printr-un singur clic, în formatul pe care îl alegeți. Pentru aceasta, trebuie să vă autentificați în My Vodafone/ My Vodafone Fix & TV și să accesați secțiunea de Facturare. Unele aplicații și servicii specifice vă permit să extrageți informațiile stocate de utilizator în serviciile de cloud și hosting oferite de Vodafone, de exemplu Backup+.
Pentru a nu mai primi mesaje de marketing (comunicări comerciale):
Dacă nu doriți să mai primiți mesaje de marketing (comunicări comerciale) din partea Vodafone, puteți opta pentru renunțarea la toate comunicările de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail, SMS, MMS, notificări Push GSM telefon sau poștă).
Există diverse metode de renunțare la primirea mesajelor de marketing (de a vă opune prelucrării datelor personale în scopuri de marketing, inclusiv crearea de profiluri):
Dacă optați pentru renunțarea la mesajele de marketing,
aceasta nu înseamnă că nu veți mai primi mesaje
funcționale. Aceste mesaje nu intră în categoria
comunicărilor comerciale și, ca atare, le veți primi
în continuare.
Pentru renunțarea la mesajele de marketing primite direct
din partea altor societăți din Grupul Vodafone, vă rugăm să
contactați direct aceste societăți.
Pentru administrarea Cookie-urilor și o mai bună înțelegere a acestora:
Doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe despre acestea? Consultați Politica de utilizare a cookie-urilor de pe site-ul nostru www.vodafone.ro pentru detalii complete în acest sens.
Pentru oricare alte prelucrări efectuate în baza acordului dvs., vă puteți retrage permisiune în orice moment contactându-ne la oricare din coordonatele noastre indicate în Secțiunea 4 de mai sus.
În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către Vodafone a datelor dvs. cu caracter personal. În funcție de situația concretă, dacă avem interese legitime pentru prelucrare care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților dvs. ori avem nevoie de date pentru stabilirea, exercitarea ori apărarea în cadrul unor proceduri oficiale, putem prelucra în continuare datele dvs. pentru scopuri corelative.
În cazul prelucrării datelor dvs. pentru scopuri de marketing/scopuri corelative în baza interesului legitim, vă puteți opune oricând. În aceste cazuri vom înceta deîndată să vă prelucrăm datele.
Doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe despre acestea? Consultați Politica de utilizare a cookie-urilor de pe site-ul nostru www.vodafone.ro pentru detalii complete în acest sens.
Pentru exercitarea drepturilor de opoziție, Vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții sau trimiteți-ne un e-mail folosind formularul de asistența de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro sau Formularul privind exercitarea drepturilor GDPR disponibil aici.
Aveți dreptul de a nu fi supus procesului decizional automatizat pe care îl utilizăm în activitatea noastră și de a solicita intervenția umană. Pentru a vă exercita drepturile în legătură cu procesul decizional automatizat utilizat de Vodafone, puteți:
Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții sau trimiteți-ne un e-mail folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru, www.vodafone.ro sau contactați Responsabilul nostru cu protecția Datelor Utilizând prin email la un e-mail la rgdp@vodafone.com sau în scris la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor. Vom face toate eforturile pentru a vă ajuta, dar dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro
În cazul în care considerați că datele pe care le deținem cu privire la dvs. sunt incorecte sau considerați că nu ar trebui să prelucrăm datele dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții pentru a discuta despre drepturile dvs.. În anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne solicita să restricționăm prelucrarea.
Vodafone se străduiește să prelucreze și să păstreze datele dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs.. În cazul în care considerați că vă păstrăm datele mai mult decât este necesar, ar fi bine să verificați mai întâi la serviciul de Relații cu Clienții dacă a încetat contractul dvs. cu Vodafone. Dacă acesta a încetat, este posibil să avem în continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal (pentru informații suplimentare în legătură cu perioadele de păstrare, vă rugăm să consultați Secțiunea 11 Păstrarea și stocarea datelor dvs. cu caracter personal).
Suntem Vodafone Romania S.A. Facem parte din Grupul Vodafone.
În această Politică de Confidențialitate:
Sediul nostru social: Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România. Suntem înregistrați la Oficiul Registrului Comerțului în România sub numărul J40/9852/1996 cu denumirea de Vodafone Romania S.A.
Opinia dvs. este importantă pentru noi – dacă aveți orice întrebări cu privire la Politica noastră de Confidențialitate puteți:
De asemenea, puteți contacta direct Responsabilul nostru cu Protecția Datelor la rgdp@vodafone.com sau prin poștă sau curierat la adresa Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, nr. 201, etaj 8, sector 2, 020276 București, România, punând corespondența dvs. în atenția Responsabilului cu Protecția Datelor.