Termenii și condițiile de utilizare
a aplicației mobile My Vodafone
Termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile MyVodafone
1. MyVodafone şi acceptarea folosirii MyVodafone
Termenii de utilizare a aplicaţiei MyVodafone (denumiţi în continuare „Termenii”), aşa cum sunt prezentaţi în prezentul document sunt şi vor fi guvernaţi şi interpretaţi în conformitate cu legea română. Accesând, folosind sau înregistrându-te pentru a beneficia de Aplicaţie accepţi şi îţi dai acordul să te supui acestor Termeni.
MyVodafone vă este furnizat de VODAFONE ROMÂNIA S.A., furnizor de servicii de comunicaţii electronice (numită în continuare “Vodafone”) cu sediul social în Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 4, sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J40/9852/1996, cod unic RO 8971726, având prelucrarea de date cu caracter personal notificată şi înscrisă în Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal cu numărul 17. FOLOSIND APLICAŢIA, LUAŢI LA CUNOŞTINŢă ŞI SUNTEŢI DE ACORD CU ACEŞTI TERMENI. Dacă decideţi că nu sunteţi de acord cu oricare dintre aceşti Termeni, va rugăm să nu folosiţi Aplicaţia.
2. Folosirea MyVodafone
MyVodafone este o Aplicaţie de administrare a contului şi poate fi utilizată pe sistemele de operare iOS (minimum versiunea 7.0) şi Android (minimum versiunea 4.0). În funcţie de dispozitivul dumneavoastră, cu MyVodafone puteţi:
- Vizualiza informaţii despre consum pentru intervalul dintre două date de facturare abonament/reîncărcare Cartela preplatită
- Vizualiza factura de servicii Vodafone
- Descărca ultima factură Vodafone în format PDF
- Trimite pe email o factură Vodafone
- Plăti factura de servicii Vodafone
- Reîncărca o Cartelă Vodafone
- Vizualiza promoţiile curente pentru Cartela Vodafone h. Activa extraopțiuni pentru Cartela Vodafone i. Activă sau dezactiva serviciul de Roaming pentru Cartela Vodafone
- Amâna plata unei facturi Vodafone
- Confirma plata unei facturi Vodafone
- Bloca o Cartelă Vodafone în caz de furt sau pierdere, sau debara pentru utilizatorii cu abonament Vodafone
- Vizualiza lista de magazine Vodafone şi poziţia lor pe hartă
- Vizualiza promoţiile generice pentru clienţii cu abonament Vodafone
- Vizualiza zona de asistenţă, în care sunt listate o serie de întrebări şi răspunsuri despre produsele şi serviciile Vodafone
- Interacţiona pe Chat cu un operator uman
- Vizualiza informaţii despre costul suplimentar
- Vizualiza oferta activă pentru Cartela preplatită
Pentru a folosi MyVodafone trebuie să aveţi cel puţin 17 ani, să aveţi consimţământul legal al părintelui ori tutorelui şi să vă puteţi exprima acordul cu aceşti termeni. Nu trebuie să vă aflaţi într-o ţară supusă unui embargou al UE, al Regatului Unit şi/sau al Guvernului S.U.A. sau care a fost declarată de UE, de Regatul Unit şi/sau de Guvernul S.U.A. drept ţară care „sprijină terorismul” şi nu 2 trebuie să figuraţi pe lista de entităţi interzise sau restricţionate de UE, de Regatul Unit şi/sau de Guvernul S.U.A.
3. Declarații și garanții
La momentul înregistrării în vederea utilizării Aplicaţiei, declarați şi garantați următoarele:
- că aveți dreptul, autoritatea şi capacitatea deplină de exercițu în vederea accesării şi utilizării Aplicaţiei;
- că sunteți de acord cu Termenii şi înțelegeți că vă supuneți acestora;
- prin utilizarea Aplicaţiei nu veți încălca nicio lege sau regulament al ţării în care domiciliați, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor şi regulamentelor locale aplicabile.
4. Ce tip de conținut se poate publica în Aplicație?
Utilizatorul are dreptul de a publica următoarele tipuri de conţinut (denumit în continuare „Conţinut”) în Aplicaţie: date cu caracter personal (astfel cum acestea sunt prevăzute la art. 7), mesaje publice sau private, imagini sau texte.
Reguli apilcabile cu privire la Conţinut şi utilizarea Aplicaţiei:
- Utilizatorul este singurul responsabil pentru Conţinutul publicat, garantând că acesta nu va încălca drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale unei terţe părţi
- Se interzice distribuirea prin intermediul Aplicaţiei de Conţinut cu caracter pornografic, ofensator, care conţine injurii, care descrie orice formă de violenţă sau de cruzime, care prezintă sau sugerează acte sexuale, care prezintă arme de orice fel, care constituie o încălcare a legii sau orice modalitate prin care aceasta ar putea fi încălcată, care prezintă consum de droguri sau alte substanţe ilegale, care prezintă consum excesiv de alcool, care promovează rasismul, sexismul, homofobia, discriminarea etnică sau socială, care are caracter abuziv, indecent, calomniator sau obscen, care poate aduce prejudicii unei persoane şi/sau încalcă dreptul la imagine al unei persoane, care este protejat de drepturi de autor.
- Se interzice distribuirea prin intermediul Aplicaţiei de Conţinut ce are legătură cu activităţi comerciale (incluzând dar fără a se limita la vânzări, concursuri şi publicitate, legături către alte site-uri web sau numere de telefon premium) sau conţine publicitate sau materiale promoţionale ale unor terţi.
- Se interzice distribuirea prin intermediul Aplicaţiei a unui tip de Conţinut care să fie afectat de viruşi sau coduri de programe, fişiere corupte sau programe menite să întrerupă, să distrugă sau să limiteze buna funcţionalitate a unui software, hardware, a unei reţele, a unui server sau a altor echipamente.
- Conţinutul publicat nu va afecta în niciun mod Aplicaţia, imaginea sau serviciile Vodafone.
- Prin Conţinutul publicat nu se vor colecta, procesa, salva datele cu caracter personal ale celorlalţi Utilizatori şi nici materialele încărcate în Aplicaţie de alţi Utilizatori;
- Ce informații pot se pot utiliza?
Utilizatorii pot folosi Conţinutul publicat de alţi Utilizatori şi/ sau informaţiile personale ale acestora în măsura în care folosinţa lor îţi este permisă de către utilizatorii respectivi şi dacă se armonizează scopului Aplicaţiei. Este interzisă folosirea Conţinutului publicat de alţi Utilizatori şi/ sau informaţiile personale ale acestora în scopuri comerciale, pentru a trimite mesaje nesolicitate, pentru a hărţui sau a le folosi în scopuri ilegale sau ilicite. În cazul în care nu se respectă aceste reguli sau există suspiciuni că nu sunt respectate, ne rezervăm dreptul de a închide contul Utilizatorului în cauză, fără niciun drept al Utilizatorului de a ne pretinde sau solicita daune (materiale sau morale) cauzate de consecinţele acestei acţiuni.
6. Drepturi
Vodafone vă acordă dreptul ne-exclusiv de a descărca, instala şi folosi MyVodafone pe teritoriul dumneavoastră, pe telefonul dumneavoastră mobil, doar în scopuri personale, necomerciale. Noi şi furnizorii noştri de licenţe deţinem toate drepturile de proprietate asupra MyVodafone. Nu veţi avea niciun drept asupra MyVodafone, cu excepţia dreptului de a folosi MyVodafone conform acestor termeni. În mod particular, înţelegeţi şi sunteţi de acord că: a. nu aveţi permisiunea să revindeţi, să copiaţi sau să distribuiţi MyVodafone în scopuri comerciale sau să folosiţi MyVodafone în orice alt mod care contravine acestor Termeni ai serviciului b. nu aveţi permisiunea să duplicaţi, transferaţi, copiaţi sau distribuiţi orice parte a MyVodafone, în orice mediu, fără autorizaţia noastră prealabilă în scris c. nu aveţi permisiunea să decompilaţi sau să modificaţi orice parte a MyVodafone; şi d. veţi respecta termenii şi condiţiile acestor Termeni ai serviciului. Nicio prevedere din aceşti termeni nu vă afectează drepturile legale de consumator. Pentru informaţii suplimentare despre drepturile dumneavoastră legale, contactaţi organizaţia locală de protecţia consumatorilor.
7. Informaţiile și datele dumneavoastră
Vodafone asigură, în condiţiile legii, păstrarea confidenţialităţii datelor cu caracter personal ale Clientului și respectarea dreptului acestuia la protecţia vieţii private, în privinţa prelucrării datelor cu caracter personal ale Clientului. Această obligaţie nu se aplică în cazul informaţiilor dezvăluite deliberat de către Client unor părţi terţe.
Scopul prelucrării
Vodafone va procesa în scopul furnizării, funcţionării şi dezvoltării aplicaţiei MyVodafone, datele cu caracter personal ale Utilizatorilor, obţinute ca urmare a utilizării Aplicaţiei, astfel: - datele dumneavoastră de cont MyVodafone - date de trafic Prin utilizarea aplicaţiei, utilizatorul declară că este de acord ca datele furnizate să fie colectate şi prelucrate de Vodafone precum şi anumite informaţii despre utilizator care servesc funcţionării şi dezvoltării Aplicaţiei.
Datele de trafic
Prin utilizarea aplicaţiei, utilizatorul îşi exprimă acordul ca datele sale de trafic să fie prelucrate de către Vodafone România, Vodafone Group Plc. , precum şi orice alţi împuterniciţi din ţară sau din străinătate, în scopuri legate de furnizarea şi dezvoltarea aplicaţiei, pe durata utilizării aplicaţiei cât şi pe perioada de maximum 3 ani de la data încetării utilizării acesteia, exceptând situaţiile pentru care legea prevede un alt termen, caz în care se va aplica termenul prevăzut de lege. Refuzul Clientului faţă de prelucrarea acestor date echivalează cu imposibilitatea furnizării aplicaţiei şi exonerează Vodafone de orice răspundere în acest sens.
Prelucrarea înseamnă accesul, utilizarea, stocarea, afişarea, copierea, transmiterea, interpretarea, editarea şi/sau distribuirea de informaţii către servere locale şi/sau internaţionale. În conformitate cu dispoziţiile legii privind protecţia datelor personale, Utilizatorul este de acord, explicit şi fără echivoc, ca:
- Vodafone să folosească datele cu caracter personal, pe care Utilizatorul le furnizează, pe teritoriul României;
- să le transfere în ţară sau străinătate, către Vodafone Group Plc., către alţi distribuitori, furnizori de comunicaţii electronice şi contractori locali şi transfrontalieri cu care Vodafone este în relaţii contractuale;
- să le dezvăluie către autorităţi/instituţii publice abilitate în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile, la solicitarea acestora din urmă.
Drepturile persoanei vizate
Dreptul Utilizatorului (persoana vizată), respectiv drepturile prevăzute de Legea 677/2001 sunt următoarele:
- dreptul de acces la date - orice persoană vizată are dreptul de a obţine, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de operator;
- dreptul de intervenţie asupra datelor - orice persoană vizată are dreptul de a solicita, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, în mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
- dreptul de opoziţie - persoană vizată are dreptul de a se opune în orice moment, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată, din motive întemeiate şi legitime, că datele care o vizează să facă obiectul unor prelucrări sau să fie dezvăluite unor terţi;
- dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei, fără a aduce atingere posibilităţii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere în domeniu;
- dreptul de a merge în instanţă şi a cere daune pentru încălcarea drepturilor în baza Legii 677/2001;
- persoana în cauză poate cere, gratuit, în scris, în orice moment, ca datele sale personale să nu mai fie procesate.
Utilizatorul declară că este informat în legătură cu dispoziţiile Capitolului IV din Legea nr. 677/2001, conform cărora beneficiază de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiţiei şi dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îl privesc şi de a solicita ştergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, Utilizatorul se poate adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată, către Vodafone la sediul social în Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu nr. 201, etaj 8, sector 2, Bucureşti.
Utilizatorul înţelege şi este de acord că manifestarea dreptului său de opoziţie este echivalent cu imposibilitatea prestării serviciului de către Vodafone. Mai exact, în momentul în care Vodafone primeşte cerere scrisă prin care Utilizatorul se opune ca datele care-l vizează să facă obiectul unei prelucrări sau să fie transferate în străinătate ori dezvăluite către terţe părţi, Vodafone este îndreptăţit să înceteze a mai presta serviciul.
Transferul
Sunteţi de acord că putem transfera drepturile şi responsabilităţile în conformitate cu aceşti termeni pentru o altă companie Vodafone. Dacă vom transfera drepturile şi responsabilităţile la orice altă companie Vodafone, vă vom informa. În orice moment putem dezvălui orice informaţii pe care le considerăm necesare pentru a satisface orice lege, regulament, proces legal sau cerere de guvern care se poate aplica.
Pentru a opera MyVodafone, pentru a-i remedia eventualele probleme şi pentru a-i optimiza şi îmbunătăţi performanţele, colectăm unele informaţii despre telefonul dumneavoastră şi despre folosirea MyVodafone (de exemplu limba, statistici despre dispozitiv şi despre folosire).
Trebuie să ne notificaţi imediat cu privire la breşele de securitate sau utilizarea neautorizată a telefonului dumneavoastră mobil. Nu vom fi răspunzători pentru pierderile dumneavoastră cauzate de utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră, puteţi fi răspunzător pentru pierderile suferite de noi sau de alte persoane din cauza unei astfel de utilizări neautorizate.
Prin utilizarea Aplicaţiei, Utilizatorul declara că a citit prezentul document şi este de acord ca datele furnizate la înregistrare să fie colectate şi prelucrate de Vodafone precum şi anumite informaţii despre utilizator care servesc funcţionării şi dezvoltării serviciului (de ex. informaţii privind computerul şi furnizorul de internet).
8. Informatii de localizare
Dacă nu ai oprit în mod expres colectarea de date de localizare din setările aplicației, My Vodafone colectează date anonime despre localizare chiar și atunci când aceasta nu este folosită. De exemplu, identificăm locația ta aproximativă folosind antena telefonului cât și a modulului de Wi-Fi al dispozitivului. Când telefonul tău sau una din aplicațiile pe care le folosești utilizează date de localizare GPS, folosim aceste informații pentru a evalua locația curentă cu acuratețe, inclusiv viteza și direcția de deplasare dacă acestea sunt disponibile. Aceste măsurători și colectari de date sunt folosite doar pentru detectarea zonelor cu acoperire redusă, în vedere dezvoltării și îmbunătățirii rețelei noastre.
În cazul în care nu ai optat in mod expres altfel, informația este colectată printr-un identificator personal.
9. Costuri pentru utilizarea Aplicației/Serviciilor
Aplicaţia MyVodafone vă este oferită gratuit. Nu veți fi taxat pentru instalarea Aplicației MyVodafone. 5
Veți fi taxat pentru datele folosite la descărcarea Aplicaţiei, pentru datele utilizate în cadrul aplicaţiei pentru anumite capabilităţi (ex: Hărțile Google) sau pentru utilizarea MyVodafone după descărcare, în roaming.
Aplicaţia vă oferă oportunitatea de a cumpăra anumite opţiuni oferite în cadrul Aplicaţiei. Odată ce ai plătit în cadrul Aplicaţiei pentru anumite servicii, plăţile sunt nerambursabile.
10. Încheierea sau modificarea MyVodafone
Puteţi să încetaţi oricând utilizarea MyVodafone. În funcţie de tipul dispozitivului, puteţi, de asemenea, să dezactivaţi sau să dezinstalați oricând MyVodafone de pe dispozitiv.
Totodată, vă puteți şterge contul/Profilul oricând sunând la *222 sau utilizând chatul din aplicaţie. Din momentul în care ai şters contul/Profilul ne rezervăm dreptul de a şterge orice conţinut pe care l-ai trimis sau încărcat prin intermediul Aplicaţiei.
Putem suspenda, încheia sau modifica MyVodafone imediat, din orice motiv, inclusiv când necesită lucrări de reparaţii sau întreţinere. Putem să adăugăm periodic funcţii noi şi nu avem obligaţia să oferim nicio funcţie anumită prin MyVodafone. Putem să retragem MyVodafone, însă în acest caz vom oferi un preaviz de cel puţin 30 de zile.
11. Pentru ce nu suntem responsabili
Furnizăm MyVodafone „ca atare” doar pentru uzul dumneavoastră personal. Nu toate serviciile MyVodafone vor funcţiona cu toate echipamentele mobile, va trebui să verificaţi dacă echipamentul dumneavoastră mobil este compatibil cu MyVodafone înainte de a vă înregistra. Vă daţi acceptul că aplicaţia nu va fi livrată fără erori sau în mod continuu, că unele imperfecţiuni nu vor fi corectate sau că Aplicaţie la momentul apariţiei lor.
Utilizatorul aplicaţiei este singurul responsabil pentru utilizarea Aplicaţiei, chiar şi în cazul în care aceasta este utilizată de către terţi, indiferent de motivul care a generat utilizarea Aplicaţiei de către aceştia. Vodafone nu poate fi ţinută responsabilă pentru efectele generate de utilizarea Aplicaţiei de către Utilizator sau terţi, de costurile generate de utilizare Aplicaţiei sau de accesul terţilor la anumite informaţii personale şi/sau confidenţiale sau a datelor cu caracteter personal prin intermediul Aplicaţiei. Pentru limitarea unor potenţiale prejudicii aduse de utilizarea Aplicaţiei de către terţi, Vodafone recomandă să instalaţi Aplicaţia pe un device/terminal securizat a cărui utilizare să fie posibilă prin indroducerea unei parole, să setaţi o parolă individuală complexă, să nu oferiţi altor persoane informaţii cu privire la parolele dumneavoastră şi să raportaţi în cel mai scurt timp, orice incident de securitate.
Vodafone nu este responsabilă de niciun fel de prejudicii cauzate telefonului mobil, calculatorului personal sau oricărui echipament sau tehnologie, incluzând dar fără a se limita la orice breşă de securitate cauzate de viruşi, erori, înşelăciuni, falsificare, omitere, întrerupere, defecțiune, întârziere în operaţiuni sau transmisiuni, linii computerizate sau cădere a reţelei sau orice altă defecţiune tehnică produsă ca urmare a utilizării Aplicaţiei. Astfel, nu vom fi responsabili pentru nicio pierdere sau daună pe care noi sau dumneavoastră nu am putut să o prevedem în limite rezonabile la data la care aţi început să folosiţi MyVodafone sau care nu se află sub controlul nostru.
De asemenea, nu vom fi responsabili pentru:
- nicio pierdere sau daună (morală sau patrimonială) datorată Conţinutului pe care l-aţi încărcat, stocat sau partajat;
- niciun conţinut sau servicii furnizate de altă persoană sau organizaţie;
- nicio pierdere sau daună pe care aţi fi putut să o evitaţi fiind atent sau luând măsuri rezonabile; sau orice pierdere sau corupere a conţinutului dumneavoastră sau a altor date ale dumneavoastră, dacă pierderea sau coruperea respectivă nu este cauzată de noi sau nu se află sub controlul nostru în limitele rezonabilului. De asemenea, vă punem în vedere că Vodafone nu răspunde faţă de dumneavoastră şi/sau faţă de terţe părţi pentru niciun fel de daune directe sau indirecte inclusiv, dar fără a se limita la pierderi de profit, câştiguri nerealizate şi/sau nefructificarea unor oportunităţi de afaceri sau orice alte pierderi similare suferite de dumneavoastră ca urmare a lipsei de folosinţă a Aplicaţiei şi a Serviciilor sau de calitatea necorespunzătoare a Serviciilor.
Orice pierderi, daune, prejudicii rezultate din neglijența sau imprudența noastră sau a partenerilor noștri, sunt excluse.
12. Legea aplicabilă
Putem să permitem altei persoane să ducă la îndeplinire în numele nostru oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor termeni. Sunteţi de acord că putem să transferăm drepturile şi obligaţiile care ne revin conform acestor termeni către altă companie Vodafone. Dacă transferăm drepturile şi obligaţiile noastre către orice altă terţă parte, vă vom anunţa. Dacă oricare dintre aceşti termeni nu poate fi pus în aplicare de o instanţă sau de altă autoritate, îl vom şterge din aceşti termeni şi acest lucru nu va afecta restul termenilor. Putem să vă trimitem notificări prin e-mail, prin mesaje text, prin poştă sau prin site-ul nostru web. Putem să modificăm oricând aceşti termeni publicând termenii modificaţi la adresa www.vodafone.ro, fără notificarea prealabilă a persoanelor care o utilizează. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii şi condiţiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta în orice moment.
Aceşti termeni şi MyVodafone vor fi guvernaţi de legislaţia din România.
În cazul apariţiei unui conflict/neînţelegeri legată de utilizarea Aplicaţiei, vom încerca soluţionarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credinţă. Toate disputele vor fi soluţionate în instanţele din Bucureşti, cu excepţia cazurilor în care legislaţia în vigoare specifică o altă jurisdicţie pentru dumneavoastră ca şi consumator.
13. Asistenţă
Sperăm că folosiţi cu plăcere MyVodafone! Dacă aveţi orice problemă, ne puteţi contacta direct prin aplicaţia MyVodafone făcând click pe butonul „Trimitere feedback”, apoi „Raportare problemă.” Ca alternativă, dacă nu puteţi accesa aplicaţia MyVodafone, puteţi să ne contactaţi prin site-ul web www.vodafone.ro secțiunea “Scrie-ne un email”.
Pentru informaţii suplimentare despre acceptarea MyVodafone de către dispozitivul dumneavoastră, vizitaţi secţiunea de întrebări frecvente la Secțiunea Asistență a site-ului www.vodafone.ro
14. Forța Majora și cazul fortuit
Vodafone nu este răspunzător faţă de Utilizator pentru neîndeplinirea oricărei obligaţii în caz de forţă majoră/caz fortuit şi în general în cazul unui eveniment care este dincolo de controlul sau, cât şi pentru operarea şi conexiunea altor reţele naţionale sau străine şi pentru activităţile şi acţiunile lor în general.
Caz de forţă majoră/de caz fortuit poate fi, de exemplu dar nu limitativ: stare de război (fie declarat sau nu), conflict armat, revoluţie, insurecţie, acţiuni sau ameninţări militare sau teroriste, sabotaj, tulburări civile, greve sau alte acţiuni în câmpul muncii, legi, regulamente, decizii sau directive, 7 catastrofe naturale, cutremur, incendiu, explozie, tulburări solare sau meteorologice, urgenţe publice sau orice altă întâmplare, care este dincolo de controlul său.
Vodafone va lua toate măsurile necesare pentru a asigura disponibilitatea maximă a Aplicaţiei în caz de forţă majoră şi pentru cazurile fortuite, respectiv pentru evenimente care sunt dincolo de controlul său.