De ce se sistează serviciul?
Decizia sistării serviciului de plăți M-Pesa a fost luată în urma analizării evoluției acestui serviciu și ținând cont de contextul de piață actual.
Ce se va întâmpla cu banii mei din cont?
Banii din contul dumneavoastră sunt în siguranță și îi puteți retrage din magazinele proprii Vodafone (nu și ale partenerilor autorizați).
Se percepe comision pentru această operațiune?
Pentru retragerea de numerar nu se percepe niciun comision.
Ce se întâmplă cu comisionul de administrare cont?
Comisionul de administrare nu se mai percepe începand cu 1 decembrie 2017.
Va exista vreun alt produs care să înlocuiască M-Pesa?
În cazul în care vom avea, în viitor, detalii referitoare la lansarea de servicii similare M-Pesa, vă vom anunța.
Pot să transfer soldul către un cont bancar?
Începând cu dată de 1 decembrie 2017, aveți la dispoziție doar opțiunea de retragere a fondurilor rămase din magazinele proprii Vodafone.
Cum pot identifica cea mai apropiată locație din care îmi pot retrage banii?
Puteți consulta lista magazinelor proprii Vodafone unde puteți merge pentru a retrage fondurile rămase aici.
În cât timp voi putea merge în magazinele Vodafone pentru a-mi retrage banii?
Perioada în care veți putea retrage integral fondurile proprii rămase este de trei ani începând de la 1 decembrie 2017.
Ce pași trebuie sa parcurg pentru a-mi retrage banii?
Începând cu data de 1 decembrie 2017, aveți la dispoziție două modalități de solicitare a disponibilului:
- Prin email - unde veti trimite cererea standard, completată, împreună cu o copie a documentului de identitate (CI/BI/pașaport) pe adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com, sau
- direct într-unul dintre magazinele proprii Vodafone din lista de aici.
Indiferent de modalitatea de solicitare, ridicarea banilor o puteți face doar din magazinele proprii Vodafone, fie în baza confirmării primite pe mail de la adresa contact_m-pesa_ro@vodafone.com, fie în urma înregistrării cererii în magazin.
Cât durează acest proces?
Din momentul înregistrării cererii, termenul este de două zile lucrătoare, timp în care vom verifica existența soldului și dreptul dumneavoastră de a-l solicita.
În cât timp de la primirea confirmării trebuie să merg să ridic banii?
După primirea confirmării trebuie să vă prezentați pentru ridicarea banilor în maximum 15 zile calendaristice. Dacă nu puteți finaliza retragerea în acest termen, va trebui să parcurgeți încă o dată procesul de solicitare a banilor.
Ce documente îmi sunt necesare pentru ridicarea banilor?
Dacă sunteți titularul soldului disponibil, va fi nevoie să prezentați un document de identitate valid, în original: buletin de identitate/carte de identitate (pentru cetățenii români/UE) sau pașaport (pentru cetățenii UE/non-UE). În magazinele Vodafone vi se va reține o copie a documentului de identitate.
Poate ridica altcineva banii în locul meu?
Doar titularul soldului disponibil poate solicita banii. De asemenea, moștenitorii titularului pot solicita și primi banii în baza certificatului de deces și a actului de moștenitor.
Pot retrage parțial banii din cont?
Banii se pot retrage doar integral. Retragerile parțiale nu sunt acceptate.
Pot să merg în orice magazin pentru a ridica banii?
Ridicarea banilor se poate face doar din magazinul în care ați depus cererea sau pe care l-ați precizat în cererea trimisă pe contact_m-pesa_ro@vodafone.com.