Vrei să returnezi comanda? Nicio problemă. Ai la dispoziție 14 zile calendaristice din momentul în care ai intrat in posesia ei.
Fără întrebări, riscuri sau costuri suplimentare, în afară de taxa de transport a curierului.
Un agent Fan Courier va prelua coletul de la tine în maximum 5 zile lucrătoare după ce ai făcut cererea de retur. Ne bazăm pe tine că produsele vor fi returnate în aceleași condiții în care le-ai primit şi cu toate accesoriile incluse. Altfel, de la caz la caz, poate fi percepută o taxă de despăgubire, care însă nu va depăși valoarea produselor comandate.
Taxa de transport pentru retur este de 2 EUR (fără TVA) în București și 3,5 EUR (fără TVA) în restul țării.
Modalitatea de restituire a banilor
Suma achitată îți va fi restituită integral în maximum 14 zile calendaristice de la confirmarea returului și recepționarea comenzii în depozit
Indiferent de modalitatea prin care ai achitat comanda, îți punem la dispoziție 3 variante prin care îți putem restitui banii:
- dacă ai un cont de client și alte servicii Vodafone active, suma integrală poate fi virată în acel cont. Din aceasta sumă se vor scădea următoarele tale facturi, până la epuizarea sumei totale.
- la o reprezentanță Vodafone, pe care o alegi tu
- prin transfer în contul tău bancar. Pentru această variantă este necesar să completezi și să semnezi olograf (cu pixul pe hârtie) cererea de restituire de aici, să o scanezi și să o trimiți către noi, împreună cu informațiile de mai jos.
Cererea de retur
Sună la *222, Relații cu Clienții, sau trimite un email pe adresa magazin.online_ro@vodafone.com. Include în mesajul tău următoarele informații:
- numele și prenumele
- numărul comenzii (pe care îl găsești în email-ul de confirmare a comenzii, primit imediat după plasarea acesteia)
- codul numeric personal (CNP)
- adresa de unde va prelua curierul coletul de la tine
- modalitatea preferată de restituire a banilor (alege una dintre cele 3 modalități descrise mai sus)
- numărul de telefon la care poți fi contactat